Strona mobilna w przygotowaniu. Zapraszamy na stronę dla urządzeń o rozdzielczości powyżej 1024px szerokości.

Praca w CONTRACT

Od 18 lat projektujemy i wyposażamy biura, tworząc piękne i wygodne miejsca pracy. Jeśli jesteś zainteresowana/zainteresowany designem, projektowaniem i ergonomią, wyróżniasz się kreatywnością i chcesz pracować w pięknym salonie mebli biurowych – dołącz do nas!

                                                                          CONTRACT – TWORZYMY DOBRE BIURO

 

Aktualnie rekrutujemy na stanowiska:


Projektantka/Projektant powierzchni biurowych

Project Manager

Sales Manager

 

Projektantka/Projektant powierzchni biurowych 

Zakres obowiązków:

  • tworzenie koncepcji projektowych oraz wizualizacji przestrzeni biurowych oraz komercyjnych
  • dobór mebli i wyposażenia wnętrz biurowych
  • rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów
  • przygotowywanie prezentacji sprzedażowych
  • projektowanie mebli
  • śledzenie trendów projektowych
  • współpraca z działem sprzedaży i udział w spotkaniach z klientem
  • udział w targach branżowych
  • wsparcie działu handlowego w przygotowaniu materiałów sprzedażowych
  • kształtowanie oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania:

  • min. 2-letnie doświadczenie w projektowaniu wnętrz biurowych i komercyjnych
  • znajomość programów projektowych (AutoCad)
  • znajomość programów do wizualizacji 3D (pCon Planner, 3D Studio Max, SketchUp) oraz graficznych typu Photoshop/Corel Draw
  • wykształcenie: wyższe
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • kreatywność, samodzielność w działaniu i organizacji pracy
  • odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
  • komunikatywna znajomość j.angielskiego

 Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w atrakcyjnym miejscu w salonie mebli biurowych
  • premie okolicznościowe
  • wyjazdy i wyjścia integracyjne
  • stałe godziny pracy
  • wsparcie rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i udział w wydarzeniach branżowych
  • kartę sportową

Zainteresowanych ofertą prosimy o nadsyłanie CV na adres: biuro@contractmeble.pl lub aplikowanie przez portal pracuj.pl 

Do składanych CV prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

 

Project Manager

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie projektów sprzedażowych w zakresie projektowania i wyposażenia powierzchni biurowych i komercyjnych
  • doradztwo w zakresie wyboru mebli i wyposażenia biura
  • rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów
  • przygotowywanie i prezentacja indywidualnie dostosowanych rozwiązań
  • przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych
  • nawiązywanie nowych relacji sprzedażowych i opieka nad klientami
  • kreowanie strategii sprzedażowych w określonym segmencie rynku
  • tworzenie sieci sprzedaży poprzez kontakty z architektami i inwestorami
  • współpraca z zespołem w ramach tworzenia nowych rozwiązań sprzedażowych
  • prowadzenie negocjacji handlowych
  • pozyskiwanie i analizowanie informacji dotyczących potencjalnych klientów, rynku oraz konkurencji
  • udział w wydarzeniach branżowych
  • kształtowanie oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania:

  • min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży w branży wyposażenia wnętrz biurowych i komercyjnych lub w branży inwestycyjnej
  • doświadczenie w budowaniu relacji z inwestorami i architektami
  • wykształcenie: wyższe
  • wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • umiejętność prowadzenia prezentacji produktowej
  • doświadczenie w aktywnym budowaniu sieci kontaktów
  • otwartość i poczucie humoru
  • motywacja do rozwijania umiejętności i kompetencji
  • samodzielność i umiejętność organizacji pracy
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

Oferujemy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w kreatywnej przestrzeni
  • dużą samodzielność w ramach prowadzonych projektów
  • stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) oraz wynagrodzenie powiązane z wynikami
  • udział w krajowych i zagranicznych projektach sprzedażowych
  • wsparcie rozwoju zawodowego poprzez szkolenia produktowe i sprzedażowe oraz udział w wydarzeniach branżowych
  • narzędzia niezbędne do pracy (samochód służbowy, telefon)
  • bardzo dobrą atmosferę w zespole
  • stałe godziny pracy
  • kartę sportową

 

Zainteresowanych ofertą prosimy o nadsyłanie CV na adres: biuro@contractmeble.pl lub aplikowanie przez portal pracuj.pl 

Do składanych CV prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

 

Sales Manager

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie projektów sprzedażowych w zakresie projektowania i wyposażenia home office oraz biur
  • doradztwo w zakresie wyposażenia mebli biurowych (w szczególności ergonomicznych foteli do pracy)
  • obsługa klientów w salonie
  • budowanie relacji z klientami
  • rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów
  • przygotowywanie i prezentacja indywidualnie dostosowanych rozwiązań
  • obsługa sprzedażowa i przygotowywanie ofert
  • współpraca z architektami, gabinetami fizjoterapii i trenerami fitness
  • udział w projektach marketingowych
  • udział w wydarzeniach branżowych
  • kształtowanie oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania:

  • min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2C lub B2B
  • umiejętność prowadzenia prezentacji produktowej
  • doświadczenie w aktywnym budowaniu sieci kontaktów
  • wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • motywacja do rozwijania umiejętności i kompetencji
  • zainteresowanie zdrowiem, fizjoterapią lub fitness (w szeroko pojętym aspekcie) będzie dodatkowym atutem
  • wykształcenie wyższe lub średnie
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

Oferujemy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w kreatywnej przestrzeni
  • dużą samodzielność w ramach prowadzonych projektów
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa i premia od sprzedaży)
  • stałe godziny pracy
  • bardzo dobrą atmosferę w zespole
  • wsparcie rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i udział w wydarzeniach branżowych
  • kartę sportową

 

Zainteresowanych ofertą prosimy o nadsyłanie CV na adres: biuro@contractmeble.pl lub aplikowanie przez portal pracuj.pl

 

Do składanych CV prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

 

Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do CONTRACT Sp. z o.o. z siedzibą w: Konstruktorska 13, 02-673 Warszawa (Pracodawca – administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: biuro@contractmeble.pl.

Będziemy przetwarzali informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby wypełnić ciążące na nas obowiązki prawne – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia); (b) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail)

. Twoje dane osobowe możemy przetwarzać także celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: biuro@contractmeble.pl.