Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Nasze biuro i showroom są otwarte są od poniedziałku do piątku w godz. 8.30 – 17:00. Możesz też przesłać zapytanie przy użyciu formularza.
Możesz zobaczyć na żywo, dotknąć i wypróbować wszystko w salonie na warszawskim Mokotowie, ul. Konstruktorska 13.
Efektywna aranżacja biura to klucz do sukcesu Twojej firmy.
Funkcjonalna przestrzeń pracy nie tylko zwiększa produktywność, ale również poprawia komfort i satysfakcję pracowników. Oto, jak zadbać o to, aby Twoje biuro było miejscem, które działa na korzyść Twojego zespołu i firmy.
Dobrze zaprojektowane biuro open space powinno mieć wyraźnie wyodrębnione strefy: miejsca do pracy indywidualnej, strefy do pracy zespołowej, a także przestrzenie do relaksu i spotkań.
Ułatwia to koncentrację oraz sprzyja efektywnej komunikacji.
W biurach open space, dużym problemem może być hałas. Warto rozważyć użycie paneli akustycznych, wykładzin i roślin, które pomagają tłumić dźwięki. Można również wprowadzić strefy ciszy, które umożliwiają pracownikom skupienie się na ważnych zadaniach.
Strefy relaksu są ważne dla regeneracji i kreatywności pracowników.
Miejsca do odpoczynku, jak wygodne sofy czy kąciki kawowe, pozwalają na chwilę wytchnienia i mogą znacząco poprawić nastrój zespołu.
Projektowanie współczesnych biur to odpowiedź na aktualne potrzeby firm i pracowników. One ewoluują, a wraz z nim podejście do sposobu projektowania przestrzeni biurowej. Wraz ze zmieniającymi się trendami na pierwszy plan wychodzą potrzeby, których rozwiązanie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania biura.
Szczególny nacisk kładzie się dzisiaj na wspólne przestrzenie pracy, miejsca, w których pracownicy spędzają czas zarówno na pracy, jak i obok pracy.
Ważnym problemem jest także akustyka, która wraz z rosnącą uważnością na neurowrażliwość staje się jednym z kluczowych tematów w procesie organizacji biur.
No i mobilne miejsca pracy, w wielu biurach, biurk0 przypisane do pracownika odeszło do lamusa, pracownik zajmuje stanowisko, które często wskazuje mu specjalny system zarządzający miejscami pracy, a swoje rzeczy przechowuje w lockerach, specjalnych szafkach z szyfrowanym zamknięciem.
Projektowanie biur to dziedzina stale podążająca za zmianami, ale także kreująca te zmiany.
Projektowanie efektywnego home office to wyzwanie, które może znacząco wpłynąć na produktywność i komfort pracy zdalnej. Warto zadbać o stworzenie przestrzeni, która będzie sprzyjała koncentracji i efektywności. Oto najważniejsze informacje, które warto wziąć pod uwagę podczas projektowania domowego stanowiska do pracy.
Pierwszym krokiem jest wybór odpowiedniego miejsca. Idealnie, jeśli jest to oddzielne pomieszczenie, które pozwoli na oddzielenie życia zawodowego od prywatnego. Jeśli nie masz takiej możliwości, wybierz miejsce, które jest jak najmniej narażone na zakłócenia i hałas.
Następnie, weź pod uwagę czy pomieszczenie posiada odpowiednie oświetlenie, najlepiej naturalne, zależnie od kierunku padania światła, miejsce pracy warto uzupełnić o lampę na biurkową lub lampę stojącą, którą łatwo przestawisz w odpowiednie miejsce.
Tutaj dajemy teksty i zdjęcia do zapytań, które są wyszukiwane w Google (SEO). Rozbudowujemy tę sekcję, żeby znaleźć się w jakościowych wynikach wyszukiwania na wiele fraz (do konsultacji z SEO-wcami) Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Urządzasz nowe biuro? Nie potrafisz zwizualizować sobie mebli w przestrzeni? Bezpłatnie przygotujemy Ci projekt dopasowany do Twojego stylu i Twojej firmy. Razem z kosztorysem.
Możemy się też zająć wstawieniem i złożeniem mebli, wykładzinami, a także całym remontem.
Wasza firma mnie ciągnęła, bo świeżość i nowoczesność, a te niektóre firmy, meble w nich to brzydko mówiąc na jedno kopyto, a tutaj było coś innego
Weronika Wójcik, Office Manager Gerda
Czasami człowiek czuje taką między przedstawicielem firmy taką chemię czuje i to jest ważne o co nam chodzi. Że my pytamy, dostajemy odpowiedź. W międzyczasie coś się urodzi, jakiś pomysł padnie. Jest dokonywana ocena, albo korygowane, albo od razu powiedziane, że to się nie uda. Takie wzajemne relacje – słuchanie siebie nawzajem przy tym jest bardzo ważne.
Jacek Cieślak, Dyr Szkoły w Błoniu
To co mnie najbardziej interesowało pod względem wizualnym to było u Was a nie było u konkurencji, to nawet konkurencji po prostu nie pytałem. Były trzy lady, które mi się najbardziej podobały i one były dla mnie takie namacalne.
Tomasz Mizera, Dyr. Zarz. Łucz-Bud
Plusem było to, że mieliście Państwo showroom. Wiadomo, że się jakości nie oceni ze zdjęcia w Internecie, dlatego ten showroom jest taki istotny według mnie, bo wtedy widać te detale. Na tym co było w shoroomie stwierdziłem, że jakość będzie odpowiednia, że to jest jakoś dopracowane, że firma, która to produkuje ma pojęcie o tym, taka detalowość też ma znaczenie.
Tomasz Mizera, Dyr. Zarz. Łucz-Bud
Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore.
Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore.
Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore.
Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore.
Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore.
Zainspiruj się naszymi propozycjami. Przygotowaliśmy dla Ciebie pdf, przedstawiający główne trendy obowiązujące w projektowaniu i wyposażeniu przestrzeni biurowej w 2024 r.
Znajdziesz w nim zdjęcia z realizacji i najnowsze produkty wraz z podpowiedzią na co warto zwrócić uwagę organizując biuro.
Zostań z nami w kontakcie, raz w miesiącu, wyślemy Ci porcję informacji o wprowadzonych nowościach, realizacjach i szczególnie ciekawych rozwiązaniach.
Planujesz urządzić dobre biuro? Raz w miesiącu wyślemy Ci porcję informacji o wprowadzonych nowościach i szczególnie ciekawych rozwiązaniach.
© Meble biurowe CONTRACT Sp. z o.o
NIP 634-254-70-06, REGON 278352338, KRS 0000224120, Kapitał zakładowy: 50 000,00 PLN